Perkuleen perkula, oon tullut siihen tulokseen että tämä pyörä, niin kiva kun se onkin, on mulle vähä liian pieni. Jos joltain löytyy kaapista XL kokonen samanlainen runkosetti, niin oon kiinnostunut vaihtamaan! Mut kun ei varmaankaan kyllä satu löytymään, ni myydään myös rahalla: Runko: Ritchey Commando (L). Tom Ritcheyn suunnittelema, ohennetusta Ritchey Logic putkesta valmistettu ehdottomasti kermanen ja härkänen teräs läski! Ohjainlaakeri: Ritchey Kiekot: Halo Tundra (Ainoa oikea valinta tähän runkoon noilla kunnon pulttikiinnityksillä!) Voimansiirto: Sram GX 11-speed, GXP BSA keskiö Jarrut: Magura MT Trail, edessä 203 ja takana 180 levyt Stemmi: Thomson X2 Tanko: Velo Orange Seine bar Satulatolppa: Thomson Elite 27.2x410mm, setback Satula: Brooks B67 Ainoa pyörässä oleva vika on maalipinnassa takavaihtajan yläpuolella. Se on kolhittu johonkin kiveen, pohjamaalilla kyllä suojattu ruostumiselta mutta sitten vihreällä tussilla väritelty piiloon. Tämä pitäisi kilikali pullolla suhauttaa “korin väriin”, jos se haittaa.
Kirjaudu sisään lähettääksesi viestin myyjälle.