Myynnissä valmistajan muusta mallistosta varsin hyvin erottuva näpsäkän näköinen alumiininen cyclocrossari hiilikuitukeulalla. Ostettu 2019 ensimmäiseltä omistajaltaan joka oli silloinen kolleegani, jolla pyörä oli lähinnä parvekkeen koristeena. Sen jälkeen kertynyt kilometrejä Stravan mukaan 14588km. Käytön jälkiä siis on mutta viat ovat vain kosmeettisia. Takapakka ja ketju juuri uusittu. Päivitetty alkuperäisten peltikiekkojen tilalle DT Swissin E1800, joissa 20mm sisäleveys ja tubeless-valmius. Kiekot on valmiiksi teipattu tubeless-teipillä jos litkutus kiinnostaa, voin laittaa myös venttiilit mukaan. Sisäkumien kanssakin nämä rullaa huomattavasti kevyemmin ja mukavammin kuin halvat originaalikiekot. Etuvaihtaja on riisuttu pois ja Shimano 105 -voimansiirron tilalla on nyt gravel-pyörille suunniteltu Shimano GRX. 1x11 vaihteiston kanssa ei tarvitse käyttää kuin yhtä vaihdevipua ja yhden eturattaan puhtaanapito ja huoltaminen on vaivattomampaa kuin 2x-systeemin. Kahvat ovat alkuperäiset 105. Takapakka Deore M5100 11-42 jossa on runsaasti skaalaa ylä- ja alamäkiin. Jarrusatulat on päivitetty TRP Spyre SLC -mallisiin, jotka ovat internet-tutkimusteni perusteella markkinoiden parhaat mekaaniset maantiejarrut. Eivät toki nestejarrujen veroiset mutta esimerkiksi kummankin puolen jarrumännän lähtöasentoa voi säätää itsenäisesti sitä mukaa kun palat kuluvat. (Alkuperäiset Mira-jarrut olivat jatkuva murheen kryyni) Renkaina on Continental GP4000/5000 -maantierenkaat, jotka rullaavat asfaltilla kuin itsestään. Mukaan saa myös alkuperäiset Kendan nappulakumit, jotka on toimivat paremmin jos tykkää hiekkateillä (tai vaikka cyclocross-kisoja) ajaa. Polkimina Shimanon M520-lukot tai voin laittaa tilalle tavalliset polkimet. Hintapyyntö on 700€, tarjouksia kuunnellaan. Esim. DT Swiss E1800 -kiekkosetin ovh on 429€ (maksettu n. 300)
Kirjaudu sisään lähettääksesi viestin myyjälle.