Ensimmäiseksi gravel-pyöräksi hakusessa laite max noin 1000e hintaluokasta. Hyvillä perusteluilla voi myös joustaa tuosta hieman suuntaan tai toiseen.
Kuski 180cm, arvioisin että M- ja L-kokoisia runkoja voi tarjota.
Vaakakupissa plussaa: nestejarrut, hiilikuituhaarukka, GRX, 105, Apex jne..
Mieluiten pk-seudulta/lähistöltä, että pääsee järkevästi koeajolle ja hieromaan kauppoja.
Järjestyy myös nopeat kaupat sopivan kulkineen löytyessä.